©°¨¨¨™¤¦¤™«رًٍُْوعـْ~ًٍَُِـة الكْـ~ًًًٍُِــوًًًًًًٍِن»™¤¦¤™¨¨¨°©

©°¨¨¨™¤¦¤™«رًٍُْوعـْ~ًٍَُِـة الكْـ~ًًًٍُِــوًًًًًًٍِن»™¤¦¤™¨¨¨°©
 
الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 شيرين عندها حق ( والله عندها حق )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد الديرى
محمد الديرى
محمد الديرى
avatar

عدد الرسائل : 447
تاريخ التسجيل : 21/11/2007

مُساهمةموضوع: شيرين عندها حق ( والله عندها حق )   27.11.07 11:58

بعد تحية الاسلام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة



بلدي يا غالية عليا بلدي يا كل ما ليا بلدي فداكي عنيا والله ما تغلي
حنينك بيجري في دمي ترابك بحبه يا عمري
وعهدك يا شعبي يا اهلي عمري كله ليك

بلدي يا غالية عليا بلدي يا كل ما ليا بلدي فداكي عنيا والله ما تغلي
ولادك يا مصر امانة هتفضل عيوني سهرانة ويكنلك يا مصر مكانه دا بكرة دا لينا

ولا بقي المثل اللي بيقول

بلادي بلادي يا ام البلاد
بلادي بلادي يا عشق الفؤاد

يا ارضي وجزوري يا عشقي وبحوري يا عيشا بهمي ياابويا وامي هواكي في دمي بيجرري يا مصر
هنفضل ولادك شهادة ميلادك غرامك سلحنا طموحك طموحنا قلوبنا وروحنا عفوا يا قدس هنغيرك وتبقي ( مصر )

حببتي امريني الملم سنيني واشارك وجودك وازود ورودك تلاقي في جنودك شهيد ابن مصر
وديني وربي لكبر واربي واعلم ولادي حنيني لبلادي واموت قلبي راضي عليكي يا مصر

بلادي بلادي يا ام البلاد
بلادي بلادي يا عشق الفؤاد

يا حببتي يا مصر

ولا بقي يا سلالالالالام وهي بتقول

بلدنا امانة في ايدينا نعليها بدام عيشين نعيش فيها سنين وسنين واحنا مطمنين

مشربتش من نيلها طب جربت تغنلها جربت في عز ما تحزن تمشي في شورعها وتشكلها
ممشيتش في ضوحيها طيب مكبرتش فيها ولا ليك صورة علي الرملة كانت علي الشط في مونيها
دور جواك تلقاها هي الصحبة وهي الاهل عشرة بلدي بتبقي نسيانها علي البال مش سهل يمكن ناسي لانك فيها
مش وحشك ولا غبت عليها بس اللي مجرب وفرقها قال في الدنيا مفيش بعديها
ان غبت بحنلها وانسي الدنيا واجلها وان جيت انسي تفكرني بمليون زكري قلبي شايلها
غالية بلدنا علينا وهتفضل في عنينا وبدام بنحب بلدنا يبقي هتتغير بايدنا
احنا نعليها بادينا نخليها اجمل لينا ولولادنا مهما العمر يعدي علينا

يا جماعة كتير هيستغربوا من الموضوع دا

استنوا بس انا عارفة انكم مصريين

انا عارفة طيب سالت نفسك استنوا بس مش اغنية احمد سعد من فيلم الشبح لا

سالت نفسك طموحاتك اية ؟
سالت نفسك انت اية ؟

اهم سؤال مين قدوتك؟


غالية بلدنا علينا وهتفضل في عنينا وبدام بنحب بلدنا يبقي هتتغير بايدنا
احنا نعليها بادينا نخليها اجمل لينا ولولادنا مهما العمر يعدي علينا

اللي يعرف معني الجملة دي يتكلم



مصريين للنهاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
شيرين عندها حق ( والله عندها حق )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
©°¨¨¨™¤¦¤™«رًٍُْوعـْ~ًٍَُِـة الكْـ~ًًًٍُِــوًًًًًًٍِن»™¤¦¤™¨¨¨°© :: ::• المنتديات العامة •:: :: المنتدى العام-
انتقل الى: